ErTAZeens | 20 JAAR TAZ

Praktische info

2009

TICKETINFO

• De beste en snelste manier om tickets te bestellen is online via www.theateraanzee.be: geen lange files aan de balie, geen wachtdeuntje aan de telefoon, enz.
• TAZ-abonnement: indien je meer dan tien tickets bestelt, kan je genieten van het TAZ- abonnement: twintig procent korting op tien tickets (of meer), als je de tickets in één bestelling koopt!
• Betaalde tickets kunnen niet ingeruild noch teruggenomen worden!
• Er worden geen handelingskosten doorgerekend aan de klant!
• Om de reservering zo vlot mogelijk te laten verlopen, kan je gebruik maken van het reserveringsformulier in de brochure.
• Zijn bepaalde voorstellingen reeds uitverkocht, dan kan je je naam laten noteren op de wachtlijst.
• De polsbandjes voor Arno’s Stoemp zijn enkel te koop in specifieke verkooppunten, niet online en niet telefonisch! Zie PG. 20 voor alle verkoopsinfo.

HOE KAN IK TICKETS KOPEN?

Online

• Online reserveren en betalen is de meest efficiënte en eenvoudigste manier om tickets te bestellen.
• Tickets kunnen 24u/24u online geboekt en betaald worden via www.theateraanzee.be, tot twee uur voor de voorstelling!
• Online betalen kan met een gewone bancontactkaart (nieuw!) of een kredietkaart van Visa, Mastercard (geen overschrijvingen).
• Je ontvangt onmiddellijk per e-mail een ‘reserveringsbewijs’ dat je kan afprinten.
• De tickets kan je, met het ‘reserveringsbewijs’, ofwel afhalen aan de balie van In&Uit Oostende, Monacoplein 2, tijdens de openingsuren, tot twee uur voor de voorstelling. Ofwel zullen de tickets klaarliggen, op naam, aan de ingang van de specifieke voorstelling, vanaf een uur vóór aanvang van de voorstelling. Heb je tickets voor meerdere voorstellingen geboekt, dan zullen alle tickets klaarliggen aan de ingang van de eerste voorstelling.

Balie In&Uit Oostende

• Balie In&Uit Oostende, Monacoplein 2, 8400 Oostende.
• Openingsuren: van maandag t/m zaterdag van 9u tot 19u, op zon- en feestdagen van 10u tot 19u.
   Uitzondering: vrijdag open tot 20u.
• Ticketverkoop, tijdens de openingsuren, tot twee uur voor de voorstelling.
• Cash of bancontact.

Telefonisch

• Dienst Cultuur stad Oostende: 059/ 56 20 16.
• Openingsuren: van maandag t/m zaterdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u. Op zondag 26 juli en op zondag 2 augustus is de dienst Cultuur ook bereikbaar.
• Tijdens de voorverkoopperiode (van 22 juni tot en met 24 juli) kan je een telefonische reservering per overschrijving betalen. De overschrijving dient te gebeuren vóór 24 juli, zo niet worden de tickets opnieuw vrijgegeven. Storten kan op het rekeningnummer 748-0252903-30 met vermelding ‘Kaarten TAZ 2009 + klantnummer’. De betaalde tickets kunnen ofwel (vanaf vijf werkdagen na de overschrijving) afgehaald worden aan de balie van In&Uit Oostende, Monacoplein 2, tijdens de openingsuren, ofwel zullen de tickets klaarliggen, op naam, aan de ingang van de specifieke voorstelling, vanaf een uur vóór aanvang van de voorstelling.
Heb je tickets voor meerdere voorstellingen geboekt, dan zullen alle tickets klaarliggen aan de ingang van de eerste voorstelling.
• Na 24 juli kan je de telefonisch gereserveerde tickets niet meer per overschrijving betalen. Betalen kan dan enkel aan de balie bij In&Uit Oostende (Monacoplein 2), tijdens de openingsuren, tot twee uur voor de voorstelling. Tickets die niet werden afgehaald worden opnieuw vrijgegeven.

Avondkassa

• Twee uur voor de voorstelling sluit de voorverkoop af en kan je enkel nog tickets verkrijgen aan de ingang van de voorstelling zelf. Vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling. Bij In&Uit Oostende of aan de infostand op het Stationsplein kan je navragen of de voorstelling al dan niet is uitverkocht.
• De abonnementsformule (20 procent korting op tien tickets of meer) kan niet verkregen worden aan de ingang van de voorstelling.
• Niet afgehaalde tickets worden bij de voorstelling terug in verkoop gebracht. Mensen op de wachtlijst krijgen voorrang. Opgelet: een plaats op de wachtlijst biedt geen enkele garantie op een ticket.